Wind, daar krijg je energie van!

Vacature - Controller

Heb jij financiële kennis, ben je benaderbaar en geduldig en wil je werken in een groeiend bedrijf? Wij zijn op zoek naar een:

(Assistent) controller

  • 32-40 uur per week

  • Hoogezand (thuiswerken deels mogelijk)

  • Contract van 1 jaar met zicht op vast

 

Administratief medewerker Thijs over zijn baan

“Ik werk nu bijna een jaar bij E.A.Z. Wind en ik voel me hier erg thuis. De behulpzaamheid van mijn collega’s zorgt ervoor dat ik snel mijn draai hier heb gevonden. We zijn erg loyaal naar elkaar. De deuren staan altijd open en daardoor is het contact erg makkelijk. Het leukste aan mijn werk vind ik het analyseren en herstellen van fouten. Ik wil graag nog veel leren op fiscaal en administratief gebied en hoop dat jij me daarbij verder op weg kunt helpen.

 

Jouw werkplek

Als (assistent) controller ben je verantwoordelijk voor de gehele financiële administratie. Je wordt daarbij ondersteund door een administratief medewerker die je coacht en aanstuurt. Jij zorgt ervoor dat de financiële status voorspelbaar is en dat de cijfers presenteerbaar zijn.  

 

In deze functie ben je met name bezig met het bijwerken van de grootboekadministratie en het voorbereiden van rapportages. Daarnaast bewaak je dat de financiële administratie goed verloopt. Je schakelt veel met onze externe salarisverwerker en stemt af met de manager finance & control, waar je informeert over de actuele financiële situatie.

 

De afdeling finance bestaat naast deze functie uit een manager finance en een administratief medewerker. We gaan investeren in een nieuw ERP pakket. Hier ligt voor jou een belangrijke rol in het projectteam, waarbij je input levert over de invulling en inrichting.

 

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden

  • Maandrapportages voorbereiden

  • Cashflow forecast voorbereiden

  • Grootboekadministratie

  • BTW-aangifte

  • Optimaliseren van administratieve processen

  • HR-administratie

 

Profiel

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau een financiële opleiding afgerond

  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie

  • Ervaring met ERP- implementatie is een pré

  • Je bent oplossingsgericht

  • Je bent benaderbaar voor iedereen in het bedrijf

  • Je bent geduldig en kunt goed prioriteiten stellen

  • Je bent in staat om iemand aan te sturen en te begeleiden in werkzaamheden

 

Over E.A.Z. Wind

Met een team van 50 collega’s maken wij veel boerenbedrijven in Nederland en België zelfvoorzienend in energie. ‘Wind in de winter, zon in de zomer’ het is de perfecte combinatie voor boeren die het hele jaar stroom nodig hebben. Het maken van de windmolens vraagt precisiewerk van onze vakmannen en -vrouwen in onze fabriek. Daarnaast staan we met onze laarzen in de klei om de windmolens te plaatsen. ‘No-nonsense’ en ‘boerenverstand’ is wat ons kenmerkt. We werken hard en staan voor wat we beloven. Onze missie is om alle boerenbedrijven zelfvoorzienend te maken in stroom.

 

Solliciteren

Herken jij je in bovenstaand profiel? We zijn erg benieuwd naar je! Stuur je CV + motivatie naar yara@eazwind.com. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Yara Jager:

T: 06 23 34 90 39
E: yara@eazwind.com

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
 

Schermafbeelding 2020-11-11 om 14.59.17.png